De ani de zile aud aceasta sintagma: "Marti, trei ceasuri rele". As fi vrut sa pot spune ca nu e adevarat, ca nu sunt o persoana superstitioasa sau cu frica de Dumnezeu. Dar, din pacate, cred ca marti sunt trei ceasuri rele si, poate de aceea, mi se intampla numai "nebunii".
Sa luam ziua de azi: trezirea la 6, munca de la 7 ( desi lucrez la stat, m-am dus totusi la munca si chiar am vrut sa muncesc, spre deosebire de restul de 98, 97, 96 % !? dintre bugetari). Din pacate, elevii mei n-au fost la fel de matinali, asa ca mi-am petrecut o ora asteptand sa se faca o cafea fierbinte la filtru si ascultand lamentarile altor bugetari care "munceau" ca si mine.
Deja 2 ore din zi ratate.
De la 8 la 10.30 munca, ca asa ii sade bine bugetarului ( un pic de efort, de ochii lumii, macar ca sa aiba apoi motiv sa se mai vaite ca iar a muncit si iar e platit putin).
Inca 2 ore si ceva ratate, caci sarmanii elevi de clasa a IX-a, cel putin unii dintre ei, nu au sanse nici intr-o mie de ani sa invete limba romana cum trebuie, daramite limbi straine. Si, in fond, pentru ce? Ca sa aiba o diploma care nu le plateste nici facturile, nu le hraneste nici copiii? Mai bine nu!
Dupa care, alergatura prin oras, ceea ce la vremea aceasta presupune noroi, noroi si iar noroi! O pereche perfecta de cizme de piele, scumpe ( juma' din salariul meu pe o luna) facute ca naiba. Nervi intinsi la maxim si
...inca 2-3 ceasuri rele.
Macar s-a incheiat totul pana la pranz, ca nu cred ca mai suportam inca "3 ceasuri rele" in stil romanesc (adica in portie dubla).
Mult succes si fie ca voi sa nu cunoasteti niciodata aceasta zi de marti cu zeci de ceasuri rele!


This entry was posted on 12/07/2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

    Unknown said...

    Ma faci sa rad! Sa zicem ca, din cele nu stiu cate ceasuri rele are ziua mea de marti, cel mai rau a fost cel in care toata ora cat eu m-am chinuit cu clasa a V-a sa lamuresc timpurile indicativului, pe hol, un grup de elevi-care aveau o oră ce presupune desfăsurarea de exercitii fizice....-au jucat ceva care seamana cu....PING-PONG...repeta sunetele astea de vreo câteva sute de ori si ai se intelegi cum a fost ceasul ala....Ca sa-mi fie multumirea deplina, la sfarsitul orei am constatat ca nu jucau singuri, ci cu un domn profesor, care, în ora aia isi lasase elevii singuri in clasa, ca tot i-a "luat statul 25%"....nu spui ce disciplina preda domnul profesor, doar ca e disciplina de teza!Si asa m-am saturat!

  1. ... on 8 December 2010 at 11:58