De peste 30 de ani astept emotionata sosirea diminetii de Mos Nicolae, cand ma grabesc sa verific ghetutele sau cizmulitele, sperand sa gasesc ceva bun, ceva dorit, ceva daruit. Si, pana astazi, in fiecare an, am gasit. Astazi nu m-am mai dus spre cizmulite, pentru ca stiam ca n-o sa gasesc nimic acolo. In schimb, am desfacut bagajele pline de cadouri mici si mari si am inceput sa pregatesc eu mici surprize pentru cei dragi. Si m-am simtit la fel de emotionata si la fel de bucuroasa. Pentru ca am fost, doar pentru cateva clipe si doar pentru o mana de oameni, Mos Nicolae. 
Sper ca, incepand de la anul, cizmulitele mele sa fie iar pline de surprize, dar pe alte meleaguri, departe de aici, departe de casa.
La multi ani, tuturor! Sa fiti fericiti si sa nu uitati ca bucuria vine si din darurile pe care le facem, nu numai din cele pe care le primim!
P.S. Pentru o persoana foarte draga mie, un special "La multi ani!", viata lunga si senina, alaturi de cei iubiti. Si de la anu', tot la fel de des sa palavragim despre "nimicurile" vietii. Si macar tot atat de des sa ne vedem! 


This entry was posted on 12/06/2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comments:

    Anonymous said...

    Tot mai triste şi mai sărace ne sunt sărbătorile... Mai zadarnice ne sunt zbaterile...
    Poate nu ai căutat cu atenţie... Mai încearcă! Sigur vei găsi, în ghetuţe, Puterea unui vis!

  1. ... on 6 December 2010 at 23:30  
  2. Unknown said...

    Multumesc...da, asta sa fie darul pentru la anul si pentru toti anii care vin-putin timp pentru noi...

  3. ... on 7 December 2010 at 19:54  
  4. Mirela Chelaru said...

    As vrea sa ma explic. Ghetutele mele au fost goale pentru ca am primit cadouri prea mari ca sa incapa in ele. Cadouri de suflet, cum ar fi bucuria de a fi acasa, din nou, alaturi de cei dragi. Sarbatorile nu sunt mai triste sau mai sarace, ci noi imbatranim si nu ne mai bucuram de ele asa cum ar trebui. Visul l-am gasit, ma bucur ca am si cu cine sa-l impart.

  5. ... on 7 December 2010 at 22:08