Acum un an, un plan indraznet mi-a incoltit in minte si, mai ales, in suflet. Acum un an eram foarte fericita ca mai e putin si voi parasi aceasta tara pentru totdeauna. Acum un an, pierdusem puterea sa mai vad ceva frumos in jurul meu. Pierdusem speranta.
     Astazi, dupa un an de pregatiri, ziua plecarii a sosit. Surprinzator, aceasta zi nu imi aduce numai bucurie si descatusare, asa cum ma asteptam.
     Astazi, nu mai sunt asa de nerabdatoare sa plec. Pentru ca, timp de un an, oamenii din jurul meu m-au convins ca sunt atatea lucruri frumoasa aici, ACASA, incat despartirea este foarte grea.
     Va multumesc tuturor ca ati avut rabdare cu mine cand imi pierdeam rabdarea, ca ati ras alaturi de mine atunci cand viata ne-a facut sa zambim, ca ati plans alaturi de mine atunci cand mi-a fost mai greu. Dar, mai ales, va multumesc pentru ca m-ati sustinut pentru realizarea visului meu nebun si pentru ca mi-ati oferit mii de motive sa ma intorc.
Sa ne amintim impreuna de rasul-plansul care ne-a unit.
Pentru prietenii mei: Daniela, Nicoleta, Gabriela, Lucica, Viorel, Florentina si Cristi, Oana, Ionica, Veronica, Andrei, Vera, Petrica, Cristi, Durel, Viorel, Nicu, Florin, Elena, Daniela, Carmen, Mariana si Stefan, Raluca si Radu, Marius, Adriana, Diana si Ilie, Roxana, Iuliana, Doina, Dorin....( lista ramane deschisa )


                       Sa ne revedem in vremuri mai bune.


This entry was posted on 3/26/2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comments:

    Anonymous said...

    NOROC! Împliniţi-vă visurile! Drum bun şi , veseli, pe curând!

    http://popasuriprincopilarie.blogspot.com/2011/03/dosesc-un-sipet-cu-amintiri.html#comments

  1. ... on 26 March 2011 at 08:46  
  2. Unknown said...

    Mult noroc, dragilor!

  3. ... on 26 March 2011 at 19:11  
  4. gabriela said...

    Un bebe pe pamant englezesc astept io :) In rest, prietenii sunt tot acilea, indiferent cat de departe sunteti voi:)

  5. ... on 29 March 2011 at 22:45